Dla niewielkich firm, które chcą sprzedawać i skutecznie informować
Mailing do 25 000 odbiorców (jednorazowy, do wyboru spośród posiadanych przez nas kryteriów)
Projekt mailingu
Początki są pasjonujące, ale bywają trudne. Obowiązki sprawiają, że niekoniecznie starcza Ci czasu na analizę aktualnych trendów komunikacji email. Pomożemy Ci przygotować komunikację email marketingową.
Chcesz rozwijać komunikację? Wykorzystaj Marketing Automation
Mailing do 100 000 odbiorców (jednorazowy, do wyboru spośród posiadanych przez nas kryteriów)
Projekt mailingu
Rosnące wyniki dają dużo satysfakcji. Z naszą pomocą łatwiej skupisz się na tym co dla Ciebie ważniejsze.
Dedykowane wsparcie Email Partners zajmie się efektywną komunikacją email marketingową z Klientami.
Postaw na najnowsze narzędzia dla swojej firmy
Mailing do 100 000 odbiorców (jednorazowy, do wyboru spośród posiadanych przez nas kryteriów)
Projekt mailingu
Rozwinięta firma potrzebuje dopasowanych rozwiązań i dobrej strategii, aby utrzymać dynamikę wzrostu. Otrzymasz wsparcie w zakresie strategii, analizie danych, monitorowaniu ruchu na stronie i automatyzacji komunikacji email.
Sięgnij po indywidualną ofertę rozwiązań dla Twojej firmy
Działasz aktywnie
w Internecie, komunikujesz
i sprzedajesz? A może to jest Twój cel, ale dopiero zaczynasz?. Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o najlepszych rozwiązaniach dla Twojej firmy.
Email Partners wie jak poruszyć Twoją sprzedaż!
Powiedz nam czego potrzebujesz - przygotujemy dla Ciebie ofertę.
Skontaktuj się z namiWykorzystaj potencjał Email Partners w swojej agencji reklamowej.
Przygotujemy i wyślemy kampanie dla Twoich Klientów!
Skontaktuj się z namiJeżeli nie jesteś pewien, która oferta będzie dla Ciebie odpowiednia - skontaktuj się z nami i porozmawiajmy. Naszą wiedzą i doświadczeniem wspieramy komunikację start-upów, średnich oraz dużych firm. Pracujemy na bazach własnych naszych Klientów oraz na bazach zewnętrznych w ramach usługi mailingów reklamowych. Bez względu na to, czy masz już bazę adresową, czy dopiero chcesz ja budować i rozpoczynasz komunikację do Klientów możesz liczyć na nasze zaangażowanie. Skontaktuj się z nami już dziś - dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb i możliwości.
Dzięki nam możesz skupić się na rozwoju biznesu. Nie musisz poświęcać swojego czasu, szukać narzędzi, śledzić trendów email marketingu, zatrudniać lub delegować pracowników do obsługi systemów i prowadzenia wysyłek. Te zadania możesz zlecić nam. Nasz cel to tworzenie takiej komunikacji email marketingowej, która służy markom i odpowiada potrzebom odbiorców.
Opieramy się na wieloletnim doświadczeniu stosując nowoczesne, odpowiednio dobrane do Twoich potrzeb narzędzia. To połączenie pozwala lepiej poznawać i wykorzystać w praktyce informacje o preferencjach Klientów, zwiększać konwersję i podnosić poziom satysfakcji z kontaktów z markami.
Tak. Preferujemy stałą współpracę w ramach której na podstawie umowy nasi Klienci powierzają nam całościową opiekę nad komunikacją email marketingową swoich firm. Przy mniejszej skali działań podpisujemy zlecenia precyzujące założenia współpracy. Dla naszych Klientów zajmujemy się również negocjacjami i obsługą procesu podpisywania umów z dostawcami systemów.
Proces rozpoczęcia współpracy trwa zwykle od jednego do kilkunastu dni. Wszystko zależy od tego jak szybko udzielisz nam informacji na podstawie których przygotujemy propozycję wspólnych działań. Na początku ustalamy cele jakie stawiasz przed email marketingiem i to na jakich danych możemy się opierać. Następnie opracowujemy zakres działań i rekomendujemy narzędzie do email marketingu lub marketing automation ( naturalnie możemy też pracować na Twoim systemie ). Kiedy zaakceptujesz harmonogram prac, podpisujemy umowę i przejmujemy opiekę nad działaniami.
Ze względu na różnorodność narzędzi, funkcjonalności oraz stawek cenowych dobieramy rozwiązania najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Nie chcemy, abyś przepłacał za system i nie wykorzystywał całości jego potencjału.
Najczęstszymi czynnikami od których uzależniana jest cena narzędzi są: ilość kontaktów w bazie danych, rodzaj licencji, ilość wysyłanych wiadomości. Ceny są bardzo zróżnicowane i uzależnione są od stopnia zaawansowania danego systemu co powiązane jest z ilością dostępnych w nim funkcji.