facebook

Zmiany RODO i ich wpływ na komunikację email marketingową

25 maja 2018 r. wejdzie w życie nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego ws. ochrony danych osobowych (po polsku nazywamy je RODO, po angielsku General Data Protection Regulation – GDPR), które zmieni […]

Na co patrzy subskrybent? Eyetracking w newsletterze


W czasie pracy nad układem kreacji email marketingowej przydatna jest znajomość zagadnienia eyetrackingu. Polega ono na mierzeniu ruchów gałki ocznej za pomocą specjalnej kamery w trakcie np. czytania wiadomości email. […]

Real Time Email Marketing jak go wykorzystać w komunikacji?

Real Time Marketing to jeden z ciekawszych elementów komunikacji marek w sieci. Przeczytaj o tym, jak aktualne wydarzenia mogą znajdować swoje miejsce w komunikacji email.

Email marketing dla początkujących firm – czy wszystko musisz zrobić sam?

Email marketing jest jednym z najpopularniejszych narzędzi e-marketingu.
Przykłady dowodzą jednak, że nie wszystkie firmy wykorzystują w pełni jego potencjał.

Marketing automation w email marketingu. Czym jest i jak działa?

Automatyzacja procesów jest wskazywana jako jeden z głównych trendów marketingowych w 2017 roku. Firmy coraz chętniej korzystają z narzędzi optymalizujących ich pracę i usprawniających procesy.

Monetyzacja – czym jest i jak na niej zarabiać?

Każda firma, nawet ta najmniejsza, posiada dane o swoich klientach. Często baza informacji obejmuje adres email, którego podanie konieczne jest np. podczas rejestracji na portalu lub w trakcie procesu zakupowego.

Plan komunikacji w email marketingu. 
Czy jest Ci potrzebny i po co?

Blogi o e-marketingu pełne są artykułów na temat zasad skutecznej komunikacji elektronicznej. Co rusz można natknąć się na tekst mówiący o tym jak stosować innowacyjne rozwiązania oraz jakie trendy wdrażać.

Autorespondery cz. I  Jak wykorzystać autoresponder powitalny?

Chociaż o autoresponderach słyszał chyba każdy email marketingowiec, to narzędzie to nadal rzadko wykorzystywane jest w komunikacji elektronicznej.

Czy to jeszcze język polski? Najważniejsze pojęcia email marketingu

Rozmowa o email marketingu przypomina niekiedy wymianę argumentów między pracownikami korporacji. Niemal każde wypowiadane zdanie zawiera jakieś obcobrzmiące zwroty lub zapożyczenia…

Wielkanoc w email marketingu. Dlaczego warto wysłać newslettery świąteczne?

Wielkanoc to gorący czas w email marketingu. Poznaj zasady, które pomogą Ci przygotowywać świąteczne mailingi.

Komunikacja email marketingowa – co powinieneś o niej wiedzieć?

Każdy z nas lubi to uczucie, kiedy coś się udaje. Satysfakcja płynąca z dobrych wyników naszej pracy dodaje energii, potwierdza słuszność obranej drogi i sprawia, że chcemy podążać dalej, sięgać po więcej…