Zmiany RODO i ich wpływ na komunikację email marketingową
25 maja 2018 r. wejdzie w życie nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego ws. ochrony danych osobowych (po polsku nazywamy je RODO, po angielsku General Data Protection Regulation – GDPR), które zmieni […]
Na co patrzy subskrybent? Eyetracking w newsletterze
W czasie pracy nad układem kreacji email marketingowej przydatna jest znajomość zagadnienia eyetrackingu. Polega ono na mierzeniu ruchów gałki ocznej za pomocą specjalnej kamery w trakcie np. czytania wiadomości email. […]
Real Time Email Marketing jak go wykorzystać w komunikacji?
Real Time Marketing to jeden z ciekawszych elementów komunikacji marek w sieci. Przeczytaj o tym, jak aktualne wydarzenia mogą znajdować swoje miejsce w komunikacji email.
Email marketing dla początkujących firm – czy wszystko musisz zrobić sam?
Email marketing jest jednym z najpopularniejszych narzędzi e-marketingu.
Przykłady dowodzą jednak, że nie wszystkie firmy wykorzystują w pełni jego potencjał.
Marketing automation w email marketingu. Czym jest i jak działa?
Automatyzacja procesów jest wskazywana jako jeden z głównych trendów marketingowych w 2017 roku. Firmy coraz chętniej korzystają z narzędzi optymalizujących ich pracę i usprawniających procesy.
Monetyzacja – czym jest i jak na niej zarabiać?
Każda firma, nawet ta najmniejsza, posiada dane o swoich klientach. Często baza informacji obejmuje adres email, którego podanie konieczne jest np. podczas rejestracji na portalu lub w trakcie procesu zakupowego.
Plan komunikacji w email marketingu. Czy jest Ci potrzebny i po co?
Blogi o e-marketingu pełne są artykułów na temat zasad skutecznej komunikacji elektronicznej. Co rusz można natknąć się na tekst mówiący o tym jak stosować innowacyjne rozwiązania oraz jakie trendy wdrażać.
Autorespondery cz. I Jak wykorzystać autoresponder powitalny?
Chociaż o autoresponderach słyszał chyba każdy email marketingowiec, to narzędzie to nadal rzadko wykorzystywane jest w komunikacji elektronicznej.
Czy to jeszcze język polski? Najważniejsze pojęcia email marketingu
Rozmowa o email marketingu przypomina niekiedy wymianę argumentów między pracownikami korporacji. Niemal każde wypowiadane zdanie zawiera jakieś obcobrzmiące zwroty lub zapożyczenia…
Wielkanoc w email marketingu. Dlaczego warto wysłać newslettery świąteczne?
Wielkanoc to gorący czas w email marketingu. Poznaj zasady, które pomogą Ci przygotowywać świąteczne mailingi.
Komunikacja email marketingowa – co powinieneś o niej wiedzieć?
Każdy z nas lubi to uczucie, kiedy coś się udaje. Satysfakcja płynąca z dobrych wyników naszej pracy dodaje energii, potwierdza słuszność obranej drogi i sprawia, że chcemy podążać dalej, sięgać po więcej…